Portret Patrick
Project in beeld
1 minuut leestijd

Ontmoet Patrick: accountmanager bij USG Finance

Patrick is een duizendpoot die in zijn loopbaan van alles wel heeft gedaan. Alle wegen leiden naar Rome en deze naar USG Professionals: Patrick vervult vanaf september de rol van sr. (key) accountmanager bij USG Finance. In dit artikel stellen we Patrick aan je voor!

Als jonge twintiger verbleef Patrick een jaartje in het prachtige Italië, in Bologna. Na terugkeer in Nederland stortte hij zich op de rol van accountmanager bij diverse organisaties. Hierna vond Patrick dat het tijd was om zich te storten op zijn passie voor wijn in de rol van wijninkoper. Eerst deed hij dit bij een wijnproducent in Piemonte en later samen met een vriend. Hierbij was hij bij de mooiste restaurants en festivals actief. Daarnaast is Patrick even actief geweest als barista, waarbij hij veel in de koffiebar van het Prinses Maxima Centrum werkte. “Erg mooi om in die omgeving mensen een fijn moment te geven”, blikt Patrick vol voldoening terug. Hierna ging hij weer aan de bak in een accountmanagement rol en uiteindelijk hebben al deze wegen geleid tot een uitnodiging van USG Finance.  

Binnen USG Finance vervult Patrick vanaf september de rol van sr. (key) accountmanager. Een rol waarin mensen de essentie zijn van de dienstverlening. Een ultieme match voor Patrick: ‘Ik ga er met veel intrinsieke energie aan bouwen!”

Naast het leven bij USG woont Patrick samen met zijn vrouw. Hij heeft 2 dochters, een stiefdochter en een stiefzoon. Alle 4 zijn het huis al uit. Patrick heeft veel aandacht voor smaken, zoals fijne wijn met bijpassend eten en goede koffie(momenten). Hij deelt deze ervaringen graag met andere mensen en vindt het fijn hier de verbinding in te zoeken. Daarnaast vindt Patrick sport belangrijk, als het lukt doet hij dit graag 4 a 5 keer per werk.  

Afsluitend woord van Patrick: “Ik kijk er met veel energie, motivatie en inspiratie naar uit om veel werkgeluk en succes te creëren samen met collega’s. En daarnaast met USG partner te zijn van onze (nieuwe)klanten en kandidaten/professionals.” 

Deel dit artikel